tisdag 7 december 2010

Stressa av

Jag känner att gårdagens inlägg kräver en snabb uppdatering! För..

Efter det jag skrivit igår så hände något (som jag inte tänker ta upp ännu, men man kan nog lugnt säga att det ändrar en hel del på saker)! Jag kommer snart ha en ofantligt effektiv morot för att dra ner på godisätandet, och min stressiga tillvaro verkar också ha fått sina dagar räknade. Ingenting kommer ju fixa sig magiskt över en natt, men om en månad ungefär så..

Det är otroligt hur saker kan vända snabbt ibland! Jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!


Ps. Fick min efterlängtade B12 spruta idag också!

6 kommentarer:

  1. Har läst igenom hela din blogg under veckan - tack finaste du för välskrivna, personliga, roliga, sorgliga och intressanta texter!

    Jag har mina aningar om vad du syftar på i inlägget, men jag säger ingenting... :-)

    SvaraRadera
  2. När jag läste ditt inlägg nedan så tänkte jag att du behöver gå och prata med någon, så du får ur dig allt och hjälp att kontrollera ditt ätande. Du vill ju inte förstöra det du uppnått nu med ditt hetsätande.
    Sen så läser jag det här inlägget och blir så otroligt nyfiken på vad som har hänt...:)

    SvaraRadera
  3. Läst hela din blogg och älskar den!! Väntar själv på op nu den 15 december och det ska bli såå jävla skönt!! =)
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Hallå! Vi vill ju veta! :D

    SvaraRadera
  5. Vad lustigt.. M skriver exakt det som jag också tänkte.. och dessutom kallar jag ju mig OCKSÅ för M. :)

    Fattie, lycka till med det som är på gång, även jag är jättenyfiken! :)

    SvaraRadera