söndag 23 januari 2011

Krånglig design

Jag har inte glömt bort bloggen eller så, men jag försöker mig på att ändra designen vilket visade sig vara lite knepigt då blogger (som min blogg ligger hos) ändrat på sin html-kodning...

Så ha tålamod! Jag ska försöka skriva snart igen, men det vore VÄLDIGT skönt att få lite fason på detta först.



Hoppas ni alla haft en bra helg för övrigt. Skriv gärna om något spännande eller kul hänt, för jag dör lite av tristess när jag sitter och petar på kodningen i bloggen hehe..

5 kommentarer:

  1. Jag saknar dina inlägg! ;)

    Kan berätta att de är nära operation för min del nu - kanske inge kul för dej, men för MEJ! ;) Var på sista läkarbesöket i slutet på December och högst tre månader efter de, ska jag tydligen vara opererad, sa läkaren! Så nu börja de hända något - som jag längtar!

    SvaraRadera
  2. hahaha,när en bild säger mer än tusen ord liksom. Ungefär så känner jag mig i närheten av datorer, vill bara att det ska funka.

    Kramen i

    SvaraRadera
  3. Halloj.
    Jag gillar verkligen din blogg. Nästa vecka är det dags för mig att gör op. Och jag hoppas att mina bilder blir lika bra som dina =)

    Hoppas du löser det med kodningen i bloggen. Inte lätt det där.

    Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. Oj, nu var det bra mkt att läsa ikapp mig på. Det var på dok för länge sen som jag tittade in här, härligt att höra att det är bra med dig och att allt går framåt. Har gett mig själv en spark i baken att komma igång igen, har hunnit bli 18kg som ska bort, blä!
    Forstätt inspirera, kram på dig!

    SvaraRadera
  5. något kul? Jag köpte mina första "efter-operationen-jeans" idag i storlek L!!! JIIHAA!! :D

    SvaraRadera