söndag 12 maj 2013

Magsjuk

Ja förr eller senare var det dags. Jag har blivit magsjuk för första gången på säkert tio år, och det är sannerligen inte detsamma som innan magoperationen. Främst för att jag inte kräks något alls, men får rusa på toan konstant och har mått illa ända sedan det började för två dygn sen. Har bara lyckats pilla i mig ett ägg och några riskakor under helgen, det går helt enkelt inte att få ner något.

På ett lustigt sätt känns det som att vara nyopererad igen. Svårt att äta, illamående, trött, krånglig mage osv. Typiskt att bli sjuk nu när solen äntligen börjat titta fram och det enda jag egentligen vill är att springa ut och lapa i mig sol...

Landade på 68,8kg imorse efter en mardrömslik natt.


Nåja. Förhoppningsvis är det över snart. Alla säger ju att det bara brukar hålla i sig ett dygn och eftersom det smygstartade i fredags får jag väl hoppas att det är över ikväll eller iaf imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar