onsdag 9 december 2009

Gulgodis, julkakor, julmust...

Känner mig rastlös. Har försökt ta nya bilder på magen när jag ligger ner, men jag tycker inte skillnaden är speciellt stor sedan jag vägde runt 80kg. Så jag ska vänta tills jag nått 60-65kg med att ta nya halsbilder och nya magen-liggandes bilder, skillnaden lär synas bättre då (hoppas jag)...

Morgonens tankar: JULEN.
Julen närmar sig. Julmust, knäck, ischoklad, paradisaskar, julgodis, marsipan, julkakor...

Haha.. skrev ett aslååångt inlägg där jag velade kring hur jag skulle göra på julafton, men i ärlighetens namn så tror jag inte att jag kan sätta upp en massa regler. Julafton lär bli som den blir, det enda jag inte kommer tillåta mig själv att äta är GODIS, jag tänker absolut inte sätta förbud mot mammas supergoa julkakor eller julmusten, det måste ju få kännas som julafton och det innebär små höjdpunkter ;)

Men visst, jag ska försöka att hålla igen, man kan ju njuta av saker utan att äta mängder. (När det kommer till småätande över en lång tid så hinner man ju faktiskt få i sig en del även ifall man inte har någon magsäck kvar!)

Åååh är det någon mer än jag som längtar efter julafton? Är iof superhungrig... kanske är därför jag suktar efter svampomeletten, prinskorvarna, köttbullarna, skinkan, laxpatén och allt annat supergott....

1 kommentar: